Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie dotarł do Ciebie uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z umową, możesz złożyć dotyczącą go reklamację. W tym miejscu odnajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.
Pamiętaj, że produkty sprzedawane w naszym sklepie są produktami używanymi, mogącymi posiadać drobne uszkodzenia, wybrakowania lub ślady użytkowania. Jeżeli informacja o takich niezgodnościach znajdowała się w karcie zakupionego przez Ciebie towaru, nie mogą one stanowić podstawy do złożenia reklamacji.
Niezależnie wskazujemy, że niezgodność towaru stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia towaru. Reklamacje złożone z powodu niezgodności powstałych po dostarczeniu towaru (np. na skutek jego używania) nie będą uwzględniane.
Reklamację możesz złożyć w terminie wskazanym w art. 43c ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.
Procedura reklamacyjna w naszym sklepie jest bardzo prosta i składa się z następujących kroków:
KROK 1 – ZŁÓŻ REKLAMACJĘ
W ramach reklamacji możesz:
- domagać się naprawy towaru albo
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (m.in. brak naprawy lub wymiany towaru pomimo złożenia reklamacji).
Reklamację zawierającą jedno z powyższych żądań wyślij do nas drogą mailową. Oprócz żądania reklamacyjnego, w wiadomości mailowej umieść następujące elementy:
- Twoje imię i nazwisko;
- numer zamówienia;
- numer rachunku bankowego;
- datę dostarczenia towaru;
- opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru.
Ponadto, jeżeli to możliwe, dołącz do maila fotografie przedstawiające niezgodność towaru.
Gotową reklamację wyślij pod adres: [email protected].
KROK 2 – POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ
Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową.
W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie.
KROK 3 – REALIZACJA REKLAMACJI
W przypadku uwzględnienia reklamacji, niezwłocznie rozpoczniemy realizację Twojego żądania.
Naprawa towaru
Jeżeli żądanie reklamacji obejmowało naprawę towaru, odbierzemy od Ciebie reklamowany towar w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). Następie, dostarczymy Ci towar naprawiony.
Obniżenie ceny towaru
Jeżeli żądanie reklamacji obejmowało obniżenie ceny towaru, zwrócimy Ci różnicę pomiędzy ceną pierwotną a ceną obniżoną w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
Zwrot towaru
W przypadku, gdy w ramach reklamacji odstąpiłaś/-eś od umowy sprzedaży (czyli dokonałaś/-eś zwrotu towaru), po otrzymaniu naszej odpowiedzi o uwzględnieniu reklamacji, prześlij towar (np. przesyłką pocztową lub kurierską) na poniższy adres:
Dream Big s.c.
ul. Patriotów 110 lok. 209
04-844 Warszawa
W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym otrzymałaś/-eś towar – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów. Paczka z towarem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany towar bezpiecznie do nas dotarł.
Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki.
Pieniądze zwrócimy Ci w taki sam sposób, jaki został wykorzystany przy płatności za towar.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem: [email protected] lub telefonicznie pod numerem: +48 539 393 100 lub +48 539 394 550.